Bemutatkozás
BEMUTATJUK IRODÁNK MUNKATÁRSAIT:
Röviden leírjuk, hogy elsősorban kit milyen ügyben, milyen telefonszámon és e-mail címen kereshetnek:
Beregi Anikó ügyvezető, ( tulajdonos ) társasházkezelő:
06-42-430-639, 06-30-667-5515,
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
Vállalkozói szerződések, banki ügyek intézése, megtakarítások lekötése, közgyűlések kitűzése, pénzügyi beszámolók elkészítése.
könyvelő, ügyintéző:
06-42-430-639, 06-20-667-5515, Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
Közös költség befizetések könyvelése, közüzemi és karbantartási számlák utalása, negyedéves egyenlegközlők elkészítése, pénzügyi beszámoló előkészítése.
Hátralékkezelő, ügyintéző:
06-42-430-639, 06-20-667-5515, Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
Hibabejelentések fogadása, karbantartók kiküldése, biztosítási ügyek intézése, hátralékosok felszólítása.
Műszaki ügyintéző
06-42-430-639, 06-30 - 667-5515
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
Árajánlatok bekérése, javítások, felújítások műszaki átvételében történő közreműködés.
Általános ügyintéző
06-42-430-639, 06-30 - 667-5515
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
Postázás, fénymásolás, irattározás, egyenlegközlők kihordása a társasházakba, földhivatali ügyintézés, rezsicsökkentés.
Zsidai Nóra (tulajdonos ) számítástechnikai adminisztrátor
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
Kimenő-bejövő számlák rögzítése, rezsicsökkentés elkészítése, nyílvántartások vezetése
számlázás, utalás
CÉGÜNK BEMUTATÁSA:
- A Beregi Társasházkezelő és Szolgáltató Kft. 2008. 05. 08-án lett a cégbíróságon bejegyezve.
-
A társaság tulajdonosa: Beregi Anikó és lánya Zsidai Nóra.
-
Fő tevékenység: társasházkezelés és könyvelés.
-
Mindkét tevékenységhez a szükséges OKJ-s képzettséggel Beregi Anikó ügyvezető rendelkezik, aki a könyvelést 15, a társasházkezelést 10.-ik éve végzi, - a cégalapítást megelőzően egyéni vállalkozás keretén belül.
-
Vállalkozásunk a Magyar Társasházkezelők Országos Egyesületének tagja, így a szakmai ismereteinket is folyamatosan bővíteni, illetve a változásokat naprakészen követni tudjuk.
-
A társasházak könyvelését és az egyéb analitikus nyilvántartást a Költség SQL számítógépes programon végezzük, amely a tulajdonosoknak a saját egyenlegük lekérdezéséhez ügyfélkapus hozzáférést biztosít.
-
Jelenleg kettőezerötszáz albetétet (lakás, üzlet és garázs) kezelünk Nyíregyházán, Nagykállóban, Újfehértón, Nyírbátorban és Tiszavasváriban.
-
A társasházkezelés összetett feladat, melynek egy személy már csak időben sem tud megfelelni, mivel nem lehet egyidőben a bankban, a biztosítónál, az önkormányzatnál valamelyik szolgáltatónál vagy hatóságnál és nyílván ekkor nem tud sem telefonon sem személyesen ügyfelet fogadni.
-
Ezen problémák kiküszöbölésére, a tulajdonosok ügyes-bajos dolgaikkal bizalommal fordulhatnak munkatársainkhoz.
- A társasházak folyamatos üzemeltetéséhez szükséges javítások, karbantartásk elvégzéséhez, megbízható, lelkiismeretes szakember gárdával állunk munkakapcsolatban. Minden szakmából legalább két-két vállalkozó áll rendelkezésre, hogy minél hamarabb és minél reálisabb áron tudjuk elvégeztetni az adott munkát.
-
Természetesen a nagyobb felújításokra pályázatot írunk ki és több vállalkozótól szerzünk be árajánlatot.
-
Igény szerint a lépcsőház takarítást, parkgondozást, fűnyírást és a sövényvágást is meg tudjuk oldani.
-
Hétköznap éjszakai ügyeletet nem, azonban hétvégi, illetve hosszabb munkaszüneti napok alatt a sürgős hibaelhárításra telefon ügyeletet nemcsak mi, hanem a karbantartóink is tartanak.
-
A társasházkezelés díja 2013. évtől albetét számtól és az elvégzendő feladattól függően:
- Lakás és üzlet: 900 –1.300 ft-ig
- Garázs: 300-600 ft-ig
-
A képviseleti díj nem tartalmazza a társasház érdekében felmerült ügyviteli költségeket (pl.: levél feladás, fénymásolás …)
-
Az ár magában foglalja mindazokat a gazdasági, számviteli, pénzügyi, műszaki, szervezési és ellenőrzési feladatokat amelyek a Társasházi Törvény illetve az adott társasház Szervezeti és Működési Szabályzata vagy közgyűlési határozata alapján a közös képviselő feladata.
-
A teljesség igénye nélkül a legfontosabbakat emeljük ki:
- társasház kezelés (javítások, karbantartások, garanciális hibák )
- a társasház képviselete harmadik személyekkel, szolgáltatókkal szemben,
- évi egy beszámoló közgyűlés megtartása 05.31-ig, melyre minden tulajdonos írásban megkapja az előző évi gazdálkodás részletes pénzügyi adatait,
- egy soron kívüli közgyűlést szükség szerint,
- rendkívüli közgyűlést csak nagyobb káresemény, természeti katasztrófa bekövetkeztekor vagy halaszthatatlan döntést igénylő ügyekben hívunk össze,
- költségvetési terv készítése, közgyűlési határozatok előkészítése,
- közgyűlési határozatok végrehajtása,
- a társasház teljes körű könyvelése, adószámmal rendelkező társasházak esetében az adóbevallási kötelezettségek teljesítése, 2007. évtől elektronikusan,
- bankszámlakezelés: a pénzforgalmat közel 90%-ban net-bankon keresztül bonyolítjuk,
- házipénztár forgalom nagyon minimális,
- házipénztárba rendszeres közös költség befizetést nem fogadunk,
- közös költség fizetés egyedi nyilvántartása tulajdonosonként,
- a tulajdonosoknak évi 1 egyenlegközlő kiküldése a tárgyévet követően 12.31-ig beérkezett pénzügyi teljesítések figyelembevételével,
- a hátralékos tulajdonosok felszólítása- a törvényes behajtási eljárásokig,
- fizetési meghagyások kiállítása negyedévente, végrehajtások indítása folyamatosan,
- közös tulajdonú helyiségek bérletének nyilvántartása, bérleti díj beszedése,
- a Számvizsgáló Bizottság által feltárt hiányosságok megszüntetése.
-
Egyéb háttér:
- A társasházak számlavezetésére 10 pénzintézettel állunk kapcsolatban.
- Az általunk kezelt épületek 99 %-a biztosított.
- Jogi képviselet ellátására több szakembert tudunk javasolni.
- Igény szerint elkészítjük a társasház Szervezeti Működési Szabályzatát.
- A közös költség tartozással rendelkező, szociálisan hátrányos helyzetben lévő nyíregyházi lakosok segítésére szerződést kötöttünk hátralékkezelő egyesületekkel.
- Két munkatársunk rendelkezik MNB Pénzügyi szolgáltatás és biztosítás közvetítői hatósági vizsgával, hogy közvetlenül tudjunk teljes körű pénzügyi szolgáltatást nyújtani az általunk kezelt társasházaknak, úgy a megtakarítások, lakástakarék pénztári, mint biztosítási területen.
-
Üzletpolitikai célkitűzésünk:
- Jó gazda módjára, szakszerűen és megbízhatóan kezelni a ránk bízott ingatlanokat.
- A tulajdonosokkal való viszonyukban törekszünk a pártatlanságra.
- Nagy hangsúlyt fektetünk a korrekt pénzügyi elszámolásra, hiszen ez minden üzleti kapcsolat alap pillére.
- Szeretjük, ha a társasházban aktív Számvizsgáló Bizottság működik, ahol nem, ott felhívjuk a tulajdonosok figyelmét a törvény adta ellenőrzési jogukra.
Beregi Anikó ügyvezető
Módosítás: ( 2020. szeptember 18. péntek, 09:20 )