BEMUTATJUK IRODÁNK MUNKATÁRSAIT:

Röviden leírjuk, hogy elsősorban  kit  milyen ügyben,  milyen telefonszámon és e-mail címen kereshetnek:


Beregi Anikó ügyvezető, ( tulajdonos ) társasházkezelő:

06-42-430-639, 06-30-667-5515, Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

Vállalkozói szerződések, banki ügyek intézése,  megtakarítások lekötése, közgyűlések kitűzése,  pénzügyi beszámolók  elkészítése.

 

 

 

könyvelő, ügyintéző:

06-42-430-639, 06-20-667-5515, Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

Közös költség befizetések könyvelése, közüzemi és karbantartási számlák utalása, negyedéves egyenlegközlők elkészítése, pénzügyi beszámoló előkészítése.

 

 

Koleszárné Erzsike hátralékkezelő, ügyintéző:

06-42-430-639, 06-20-667-5515, Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

Hibabejelentések fogadása, karbantartók kiküldése, biztosítási ügyek intézése, hátralékosok felszólítása.

 

 

 

műszaki ügyintéző

06-42-430-639, 06-30 - 667-5515

Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

Árajánlatok bekérése,  javítások,  felújítások műszaki átvételében történő közreműködés.

 

Pataki Ramóna  általános ügyintéző

Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

Postázás, fénymásolás, irattározás, egyenlegközlők kihordása a társasházakba, földhivatali ügyintézés, rezsicsökkentés.

 

Zsidai Nóra  ( tulajdonos ) számítástechnikai adminisztrátor

Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

Kimenő-bejövő számlák rögzítése, rezsicsökkentés elkészítése, nyílvántartások vezetése

 

 

2012.12.27.

 

CÉGÜNK BEMUTATÁSA:


  • A Beregi Társasházkezelő és Szolgáltató Kft. 2008. 05. 08-án lett a cégbíróságon bejegyezve.
  • A társaság tulajdonosa: Beregi Anikó és lánya Zsidai Nóra. 

  • Fő tevékenység: társasházkezelés és könyvelés.

  • Mindkét tevékenységhez a szükséges OKJ-s képzettséggel Beregi Anikó ügyvezető rendelkezik, aki a könyvelést 15, a társasházkezelést 10.-ik éve végzi, - a cégalapítást megelőzően egyéni vállalkozás keretén belül.

  • Vállalkozásunk a Magyar Társasházkezelők Országos Egyesületének tagja, így a szakmai ismereteinket is folyamatosan bővíteni, illetve a változásokat naprakészen követni tudjuk.

  • A társasházak könyvelését és az egyéb analitikus nyilvántartást a Költség SQL számítógépes programon végezzük, amely a tulajdonosoknak a saját  egyenlegük lekérdezéséhez ügyfélkapus hozzáférést biztosít.

  • Jelenleg kettőezerötszáz  albetétet (lakás, üzlet és garázs) kezelünk NyíregyházánNagykállóban, Újfehértón,  Nyírbátorban és Tiszavasváriban.

  • A társasházkezelés összetett feladat, melynek egy személy már csak időben sem tud megfelelni, mivel nem lehet egyidőben a bankban, a biztosítónál, az önkormányzatnál valamelyik szolgáltatónál vagy hatóságnál és nyílván ekkor nem tud sem telefonon sem személyesen ügyfelet fogadni.

  • Ezen problémák kiküszöbölésére, a tulajdonosok ügyes-bajos dolgaikkal bizalommal fordulhatnak munkatársainkhoz.

  • A társasházak folyamatos üzemeltetéséhez szükséges javítások, karbantartásk elvégzéséhez, megbízható, lelkiismeretes szakember gárdával állunk munkakapcsolatban. Minden szakmából legalább két-két vállalkozó áll rendelkezésre, hogy minél hamarabb és minél reálisabb áron tudjuk elvégeztetni az adott munkát.
  • Természetesen a nagyobb felújításokra pályázatot írunk ki és több vállalkozótól szerzünk be árajánlatot.

  • Igény szerint a lépcsőház takarítást, parkgondozást, fűnyírást és a sövényvágást is meg tudjuk oldani.

  • Hétköznap éjszakai ügyeletet nem, azonban hétvégi, illetve hosszabb munkaszüneti napok alatt a sürgős hibaelhárításra telefon ügyeletet nemcsak mi, hanem a karbantartóink is tartanak.


  • A társasházkezelés díja 2013. évtől  albetét számtól és az elvégzendő feladattól függően:

    - Lakás és üzlet: 900 –1.300 ft-ig

    - Garázs: 300-600 ft-ig

  • A képviseleti díj nem tartalmazza a társasház érdekében felmerült ügyviteli költségeket (pl.: levél feladás, fénymásolás …)

  • Az ár magában foglalja mindazokat a gazdasági, számviteli, pénzügyi, műszaki, szervezési és ellenőrzési feladatokat amelyek a Társasházi Törvény illetve az adott társasház Szervezeti és Működési Szabályzata vagy közgyűlési határozata alapján a közös képviselő feladata.

     

  • A teljesség igénye nélkül a legfontosabbakat emeljük ki:

    - társasház kezelés (javítások, karbantartások, garanciális hibák )

    - a társasház képviselete harmadik személyekkel, szolgáltatókkal szemben,

    - évi egy beszámoló közgyűlés megtartása 05.31-ig, melyre minden tulajdonos írásban megkapja az előző évi gazdálkodás részletes pénzügyi adatait,

    - egy soron kívüli közgyűlést szükség szerint,

    - rendkívüli közgyűlést csak nagyobb káresemény, természeti katasztrófa bekövetkeztekor vagy halaszthatatlan döntést igénylő ügyekben hívunk össze,

    - költségvetési terv készítése, közgyűlési határozatok előkészítése,

    - közgyűlési határozatok végrehajtása,

    - a társasház teljes körű könyvelése, adószámmal rendelkező társasházak esetében az adóbevallási kötelezettségek teljesítése, 2007. évtől elektronikusan,

    - bankszámlakezelés: a pénzforgalmat közel 90%-ban net-bankon keresztül bonyolítjuk,

    - házipénztár forgalom nagyon minimális,

    - házipénztárba rendszeres közös költség befizetést nem fogadunk,

    - közös költség fizetés egyedi nyilvántartása tulajdonosonként,

    - a tulajdonosoknak évi 1 egyenlegközlő kiküldése a tárgyévet követően 12.31-ig beérkezett pénzügyi teljesítések figyelembevételével,

    - a hátralékos tulajdonosok felszólítása-  a törvényes behajtási eljárásokig,

    - fizetési meghagyások kiállítása negyedévente, végrehajtások indítása folyamatosan,

    - közös tulajdonú helyiségek bérletének nyilvántartása, bérleti díj beszedése,

    - a Számvizsgáló Bizottság által feltárt hiányosságok megszüntetése.

     

  • Egyéb háttér:

    - A társasházak számlavezetésére 10 pénzintézettel állunk kapcsolatban.

    - Az általunk kezelt épületek 99 %-a biztosított.

    - Jogi képviselet ellátására több szakembert tudunk javasolni.

    - Igény szerint elkészítjük a társasház Szervezeti Működési Szabályzatát.

    - A közös költség tartozással rendelkező, szociálisan hátrányos helyzetben lévő nyíregyházi lakosok segítésére szerződést kötöttünk hátralékkezelő egyesületekkel.

    - Két munkatársunk  rendelkezik  MNB Pénzügyi szolgáltatás és  biztosítás közvetítői hatósági vizsgával, hogy közvetlenül tudjunk teljes körű pénzügyi szolgáltatást nyújtani az általunk kezelt társasházaknak, úgy a megtakarítások, lakástakarék pénztári, mint biztosítási területen.

  • Üzletpolitikai célkitűzésünk:

    - Jó gazda módjára, szakszerűen és megbízhatóan kezelni a ránk bízott ingatlanokat.

    - A tulajdonosokkal való viszonyukban törekszünk a pártatlanságra.

    - Nagy hangsúlyt fektetünk a korrekt pénzügyi elszámolásra, hiszen ez minden üzleti kapcsolat alap pillére.

    - Szeretjük, ha a társasházban aktív Számvizsgáló Bizottság működik, ahol nem, ott felhívjuk a tulajdonosok figyelmét a törvény adta ellenőrzési jogukra.

 

Beregi Anikó ügyvezető

Módosítás: ( 2017. november 21. kedd, 13:18 )